UVAX s.r.o.

Účetní výrobní společnosti

Popis pracovní nabídky

Máte zkušenosti s vedením účetnictví v menší výrobní společnosti? Právě nyní hledáme pro zavedenou a perspektivní výrobní společnost ze Šumperka aktivního kandidáta či kandidátku na pozici účetní. Tato společnost spolupracuje s externí účetní společností, které připravuje podklady právě osoba na obsazované pozici. Kromě přípravy účetních dokladů, vystavování faktur a evidenci přijatých faktur, bude mít kandidát/tka na starosti vedení podpůrné evidence společnosti. Zároveň bude spolupracovat s ostatními kolegy a kolegyněmi v administrativním oddělení, vedením společnosti a výrobou. Společnost má implementován docházkový i výrobní systém, který značně usnadňuje následné zpracování podkladů pro mzdy i vystavování faktur. Pokud chcete solidně ohodnocenou práci ve společnosti, která je na trhu mimořádně stabilní a v kolektivu, který si nových kolegů váží, neváhejte a pošlete nám svůj životopis. Neváhejte, umění včas se rozhodnout, je také jedno z kritérií!

Rádi se s Vámi potkáme on-line

Věříme, že k lepší práci a kvalitnějšímu životu není potřeba ohrožovat zdraví své ani jiných, zároveň ale není žádoucí otálet. Spojme se tedy už teď a dál postupujme dle aktuálních možností a vzájemné dohody.

Jsme si plně vědomi závažnosti situace, a tak se s Vámi rádi potkáme on-line!

Veškeré vybavení k tomu máme, Vy potřebujete pouze PC nebo notebook s kamerou, případně chytrý telefon. Zbytek je pro Vás připraven na dosah jednoho kliknutí

Co bude vaší naplní?

Evidence přijatých faktur a vystavování vydaných faktur

Příprava podkladů pro mzdovou účetní

Zpracování docházky

Vedením podpůrných podnikových evidencí

Co požadujeme?

Praxe s podvojným účetnictvím min. 3 roky

Ekonomické vzdělání – min. stř. škola s matutirou a znalost úč. programu Pohoda

Zkušenosti s přípravou podkladů pro mzdovou účetní

Orientace v aktuální účetní a daňové legislativě

Co získáte?

Stabilní zaměstnání u zavedené společnosti

25 dní dovolené a příspěvek na stravu

Zaučení od odchozí kolegyně

Profesionální vybavení

Co bude Vaší náplní?

Evidence přijatých faktur a vystavování vydaných faktur

Příprava podkladů pro mzdovou účetní

Zpracování docházky

Vedením podpůrných podnikových evidencí

Co požadujeme?

Praxe s podvojným účetnictvím min. 3 roky

Ekonomické vzdělání – min. stř. škola s matutirou a znalost úč. programu Pohoda

Zkušenosti s přípravou podkladů pro mzdovou účetní

Orientace v aktuální účetní a daňové legislativě

Co získáte?

Stabilní zaměstnání u zavedené společnosti

25 dní dovolené a příspěvek na stravu

Zaučení od odchozí kolegyně

Profesionální vybavení

Co bude vaší náplní?
Co požadujeme?
Co získáte?

O firmě

Firma byla založena v roce 1989, od této doby jsme zrealizovali desítky zajímavých projektů po celé České republice a v zahraničí. Ryze česká společnost UVAX se zabývá zakázkovou výrobou z kovových, drátěných materiálů pro potravinářský, farmaceutický a chemický průmysl. Od počátku založení společnosti se snažíme provádět inovaci technologického vybavení výroby, abychom nejlépe vyhověli přáním našich zákazníků. Hlavním posláním společnosti UVAX je mít spokojeného zákazníka, který za přijatelné ceny získává naše kvalitní produkty a služby.

SKVĚLÉ BENEFITY

Benefity na které se můžete těšit

Fix + odměny
38.000 + 13. plat

Příspěvek
na stravování

Zaučení odchozí
kolegyní

25 dnů
dovolené

Adam R. (ředitel)
Adam je člověk v produktivním věku, který žije společností, stará se o její rozkvět ale umí se i pobavit spolu se svými kolegy.

Časté dotazy

Kolegyně, která pro nás po mnoho let úspěšně pracovala, se nyní stěhuje.
Nehledáme samostatnou účetní. Kandidát či kandidátka bude spolupracovat s naší externí účetní kanceláří, které bude připravovat podklady. I tak však požadujeme alespoň 3 roky praxe s podvojným účetnictvím, vedením podpůrných podnikových evidencí, spolehlivost a pečlivost.
Určitě ne. Pohlaví pro nás není kritériem.
Ano. Hledáme do týmu pracanta na plný úvazek.
Hledáme pracovníka/pracovnici, která bude schopna na denní bázi dojíždět na pracoviště v Šumperku. Práce je rozvržena do 8,5 hodin týdně. Nicméně po zaučení je možné se domluvit na občasném práci z domova.
Současná pracovnice je připravena Vám se zaučením pomoci. I po jejím odchodu Vás však nenecháme na holičkách – jsme přece tým 😉

Jak vypadá spolupráce s OBCHODNÍCI, s.r.o.?

Co získáte, když se přihlásíte u nás?

Specializujeme se na obsazování obchodních a manažerských pozic a personalisté našemu úsudku důvěřují. Ve výběrovém řízení stojíme na Vaší straně! Vždy prodáváme Váš talent a nikdy nedopustíme neférové jednání. Pro Vaši prezentaci využijeme nejmodernější technologie a přidáme i osobní doporučení. S námi máte desetkrát větší šanci uspět, než když do firmy pošlete pouze životopis nebo motivační dopis.

Zakládáme si na tom, že pečlivě posuzujeme každého kandidáta, zkoumáme jeho kvality a společně posuzujeme možnosti. Na obsazování obchodních pozic se specializujeme již řadu let, takže dokážeme určit, které kvality jsou na danou pozici potřeba.

Může se stát, že dojdeme i k tomu, že v nabídce máme vhodnější pozici, než je ta, na kterou jste se původně hlásili.

Pokud se stane, že neuspějete u pozice, kterou jste si vybrali, je zde možnost dohodnout se na Vašem zastupování. V takovém případě si stanovíme cíle (jaký si představujete plat, obor, lokalitu, co už nechcete v práci zažívat, atd.) a budeme Vám hledat to správné uplatnění.

Zkrátka, nebudete v tom sami. Vaše zkušenosti skvěle prodáme a společně dosáhneme cíle.

Nevybrali jste si z pozic, které jsou aktuálně v nabídce?

OZVĚTE SE! STANOVÍME CÍLE A VYSNĚNOU PRÁCI VÁM NAJDEME!

VOLNÉ POZICE

Další volné pozice, které obsazujeme

NAKOPNEME TO SPOLEČNĚ

Chcete vyhledat ten správný článek do skládačky?

Potřebujete doplnit tým? Máte problémy s fluktuací? Nebo jen ne a ne najít toho správného člověka? Pak se na nás neváhejte obrátit. Zkonzultujeme, vyhodnotíme situaci, nebo vám toho pravého rovnou najdeme.

Než odejdete...

Řekněte nám, prosím, proč jste se rozhodli nepřihlásit