Máte zkušenosti s vedením účetnictví v menší výrobní společnosti? Právě nyní hledáme pro zavedenou a perspektivní výrobní společnost ze Šumperka aktivního kandidáta či kandidátku na pozici účetní. Tato společnost spolupracuje s externí účetní společností, které připravuje podklady právě osoba na obsazované pozici. Kromě přípravy účetních dokladů, vystavování faktur a evidenci přijatých faktur, bude mít kandidát/tka na starosti vedení podpůrné evidence společnosti. Zároveň bude spolupracovat s ostatními kolegy a kolegyněmi v administrativním oddělení, vedením společnosti a výrobou. Společnost má implementován docházkový i výrobní systém, který značně usnadňuje následné zpracování podkladů pro mzdy i vystavování faktur. Pokud chcete solidně ohodnocenou práci ve společnosti, která je na trhu mimořádně stabilní a v kolektivu, který si nových kolegů váží, neváhejte a pošlete nám svůj životopis. Neváhejte, umění včas se rozhodnout, je také jedno z kritérií!
Věříme, že k lepší práci a kvalitnějšímu životu není potřeba ohrožovat zdraví své ani jiných, zároveň ale není žádoucí otálet. Spojme se tedy už teď a dál postupujme dle aktuálních možností a vzájemné dohody.
Jsme si plně vědomi závažnosti situace, a tak se s Vámi rádi potkáme on-line!
Veškeré vybavení k tomu máme, Vy potřebujete pouze PC nebo notebook s kamerou, případně chytrý telefon. Zbytek je pro Vás připraven na dosah jednoho kliknutí.
Evidence přijatých faktur a vystavování vydaných faktur
Příprava podkladů pro mzdovou účetní
Zpracování docházky
Vedením podpůrných podnikových evidencí
Praxe s podvojným účetnictvím min. 3 roky
Ekonomické vzdělání – min. stř. škola s matutirou a znalost úč. programu Pohoda
Zkušenosti s přípravou podkladů pro mzdovou účetní
Orientace v aktuální účetní a daňové legislativě
Stabilní zaměstnání u zavedené společnosti
25 dní dovolené a příspěvek na stravu
Zaučení od odchozí kolegyně
Profesionální vybavení
Co bude Vaší náplní?
Evidence přijatých faktur a vystavování vydaných faktur
Příprava podkladů pro mzdovou účetní
Zpracování docházky
Vedením podpůrných podnikových evidencí
Co požadujeme?
Praxe s podvojným účetnictvím min. 3 roky
Ekonomické vzdělání – min. stř. škola s matutirou a znalost úč. programu Pohoda
Zkušenosti s přípravou podkladů pro mzdovou účetní
Orientace v aktuální účetní a daňové legislativě
Co získáte?
Stabilní zaměstnání u zavedené společnosti
25 dní dovolené a příspěvek na stravu
Zaučení od odchozí kolegyně
Profesionální vybavení
Evidence přijatých faktur a vystavování vydaných faktur
Příprava podkladů pro mzdovou účetní
Zpracování docházky
Vedením podpůrných podnikových evidencí
Praxe s podvojným účetnictvím min. 3 roky
Ekonomické vzdělání – min. stř. škola s matutirou a znalost úč. programu Pohoda
Zkušenosti s přípravou podkladů pro mzdovou účetní
Orientace v aktuální účetní a daňové legislativě
Stabilní zaměstnání u zavedené společnosti
25 dní dovolené a příspěvek na stravu
Zaučení od odchozí kolegyně
Profesionální vybavení
Firma byla založena v roce 1989, od této doby jsme zrealizovali desítky zajímavých projektů po celé České republice a v zahraničí. Ryze česká společnost UVAX se zabývá zakázkovou výrobou z kovových, drátěných materiálů pro potravinářský, farmaceutický a chemický průmysl. Od počátku založení společnosti se snažíme provádět inovaci technologického vybavení výroby, abychom nejlépe vyhověli přáním našich zákazníků. Hlavním posláním společnosti UVAX je mít spokojeného zákazníka, který za přijatelné ceny získává naše kvalitní produkty a služby.
Specializujeme se na obsazování obchodních a manažerských pozic a personalisté našemu úsudku důvěřují. Ve výběrovém řízení stojíme na Vaší straně! Vždy prodáváme Váš talent a nikdy nedopustíme neférové jednání. Pro Vaši prezentaci využijeme nejmodernější technologie a přidáme i osobní doporučení. S námi máte desetkrát větší šanci uspět, než když do firmy pošlete pouze životopis nebo motivační dopis.
Zakládáme si na tom, že pečlivě posuzujeme každého kandidáta, zkoumáme jeho kvality a společně posuzujeme možnosti. Na obsazování obchodních pozic se specializujeme již řadu let, takže dokážeme určit, které kvality jsou na danou pozici potřeba.
Může se stát, že dojdeme i k tomu, že v nabídce máme vhodnější pozici, než je ta, na kterou jste se původně hlásili.
Pokud se stane, že neuspějete u pozice, kterou jste si vybrali, je zde možnost dohodnout se na Vašem zastupování. V takovém případě si stanovíme cíle (jaký si představujete plat, obor, lokalitu, co už nechcete v práci zažívat, atd.) a budeme Vám hledat to správné uplatnění.
Zkrátka, nebudete v tom sami. Vaše zkušenosti skvěle prodáme a společně dosáhneme cíle.
Potřebujete doplnit tým? Máte problémy s fluktuací? Nebo jen ne a ne najít toho správného člověka? Pak se na nás neváhejte obrátit. Zkonzultujeme, vyhodnotíme situaci, nebo vám toho pravého rovnou najdeme.
IČ: 75245558 (neplátce DPH)
Sněhotice 47
798 07 Brodek u Prostějova
Bankovní účet: 228306938/0600
Copyright © 2021
Copyright © 2021